torstai 2. syyskuuta 2010

Huomenta

Silmät ristissä. Tai oikeammin ainoa viime yön saavutus on ollut hillittömät silmäpussit. Kaipa se on palkkio tihrustetuista hetkistä. Yön jälkeen tuli kuitenkin se uusi aamu ja sen myötä osittain uudet ajatukset.

Nyt taitaa taas olla itsepohdiskelun paikka.

Yleisesti ottaen elämässä ja ihmissuhteissani olen hetkittäin helvetinmoinen jästipää ja toisinaan se nöyrtyminen on ollut kova paikka itselleni. Tätä helvetinmoista luupäisyyttä on muutkin läheiset ihmiset tahoillaan mananneet ja en kyllä voi olla tästä(kään) ominaisuudesta ylpeä. Toivoton tapaus en kuitenkaan tunnusta olevani, mutta ehkä siinä ajoituksessa pitäisi olla vähän tarkempi. Mielummin vähän aikaisemmin, kun liian myöhään voisin löytää sen hetken, kun tunnustan että minäkin saatan tehdä suoraan sanottuna helvetinmoisia virhearviointeja. Niin hyvässä kuin pahassakin.

Etukäteen jo huvittaa miespuoleisen ystäväni kommentit, kun hän taas tätä vaahtoamistani lukee. Juu-u, älä edes sano. Naiset on. MINÄ olen ja vähän muutkin ovat. ;)

Tuskin keneltäkään työkaveriltakaan irtoaa niin oivallista sanasamakkoa, kuin eräältä BB-kisailijalta sen perusanaalin kanssa. Seksisasentohan sekin on, siitä voi tietysti olla montaa eri mieltä miten perusjuttu se itse kenellekin on. Sanasammakko yhtä kaikki ja tuo tokaisu jää varmasti elmään. Niin ja EN edelleenkään katso moista tositvkakkaa, törmäsin vaan netissä runsaasti huomoita saaneeseen möläytykseen ja pitihän se katsoa.

HUOH.Onneksi on työpaikka ja siellä runsaasti tekemättömiä vittumaisia työtehtäviä. Niihin on ihana jästipäisenä uppoutua. Toivon totisesti, että tänään ei ole hankalia asiakkaita.

Lisäys kello 8.03.
Harvoin olen saanut niin pahaa tylytystä puhelimessa kuin tänä aamuna. Osa oli varmaan aiheesta, osa ei. Olen mykistynyt. Surullinen. Puhuminen on piirun verran vaikeata, jos kaikki sanomiseni on jauhamista tai kaksinaamaista paskaa. Olkoot sitten näin. Hänelle, eikä kenelläkkään muulla  ole mitään oikeutta aliarvioida minun tuntemuksia ja asioiden tärkeyttä minun elämässäni.  En jauha. 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuli vain blogiasi lukiessani mieleen, että jotain tällaista olen itsekin joskus lukenut ja löytänyt netistä.

Minulla on, Sinulla on....omista nämä itsellesi tai se mikä on hyvää.

Minulla on oikeus arvioida itse omaa käytöstäni, ajatuksiani, tunteitani ja ottaa itselleni täysi vastuu niistä ja niiden seurauksista.
Minun ei tarvitse selittää käytökseni syitä.
Minulla on oikeus itse päättää, missä määrin minun on löydettävä ratkaisuja toisten ihmisten ongelmiin.
Minulla on oikeus muuttaa mieltäni.
Minulla on oikeus erehtyä ja vastata erehdyksistäni.
Minulla on oikeus sanoa: en tiedä tai en välitä.
Minulla on oikeus puolustaa itseäni silloinkin, kun se loukkaa jotakuta toista, sikäli kuin vaikuttimenani on puolustus eikä hyökkäys.
Minulla on oikeus sanoa, miten toisen ihmisen sanat ja teot vaikuttavat minun tunteisiini.

Vesihiisi kirjoitti...

Jep. Varsin tyhjentävä lista. Kiitos.