keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Mikko Pohjola - Paikkani tiedän




Jostain mystisestä syystä tästä biisistä on tullut viime aikona yksi ehdottomista suosikeistani. Veikeä kappale kaikkinensa. Tykkään kovasti, sanat ovat niin moniuloitteiset ja ne voi ymmärtää ihan juuri niinkuin parhaaksi katsoo. Hieno biisi. Mii laiks. :)

Katsees huokaa se niin nopeaa mut ihollesi ohjaa.
Luulis minun tietävän paremmin.
On niin helppoo antaa mennä vaan ja heittäytyä muistoon.
On ovi jäänyt auki ennenkin.
Anna mun mennä, mä paikkani tiedän.
Se ei ole täällä mä löydän sen vielä.
Ei enää tätä enempää.
Viimeinen katse se läpi minun kulki.
Se liikaa tuntui, sinustako luopuisin mä näin?
Etkö huomaa ootko unohtanut mihin tämä johtaa
Luulisin sinun muistavan paremmin
Olla hiljaa voi kuulla kuinka seinät meille nauraa
Tämä on jo liian tuttua niillekkin
Anna mun mennä, mä paikkani tiedän.
Se ei ole täällä mä löydän sen vielä.
Ei enää tätä enempää.
Viimeinen katse se läpi minun kulki.
Se liikaa tuntui, sinustako luopuisin mä näin?
Sinulle uskon itseni vielä, mun kaunis pakko mielteeni tiedän
Itseni löytävän kaukaa sieltä missä sun nimes ei tarinoissa kierrä
Lennän, heitän jo ilmaa kiertää
Ja muutan suuntaa kauemmas pois, pois
Anna mun mennä, mä paikkani tiedän.....

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä biisi....jää jotenkin soimaan päähän ;)

Vesihiisi kirjoitti...

Juu, hyvä on. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ihan loistava biisi.

Sanoissa pari virhettä vaan

Vesihiisi kirjoitti...

Ok, kiitos anonyymi. Pitänee kuunnella itsekkin tätä pitkästä aikaa ja korjata virheet.

Anonyymi kirjoitti...

jäi kyllä soimaan päähän ::::) pitäis opetella sanat osaan alun kertsistä =D ja tooosi hyvä biiiisi♥