torstai 22. heinäkuuta 2010

Pervojen pervo

Kävin täällä paikallisessa kirjastossa, sen lukusalissa. Kaivelin kaapista kasan Tekniikan Maailmoja ja Tuulilaseja ja olin menossa kohti lainaustiskiä kun eläkeläispapparainen pysäyttää minut.
"Tyttö hei, ihanko siä itsellesi noita lehtiä lainaat?" Vastauksen oltua myönteinen, hän toteaa vaan "No aika poikamainenhan siä kyllä oot."

Jep, että näin täällä Etelä-Savossa. Se olisi sitten ollut sydärin paikka, jos olisin vielä todennut olevani einiinhetero nainen. Tunsin taas oloni niin pervoksi, poikkeavaksi ja ennenkaikkea jotenkin huonoksi ihmiseksi.
Tämä episodi ei suinkaan vähennä surumielistä olotilaani.
Voi V***U!

2 kommenttia:

Susannafin kirjoitti...

Voi muru... jätä tuollaisten papparaisten kommentit ihan omaan arvoonsa. Mä oon tyttötyttö ja silti lueskelen nuita lehtiä ja teen "miesten hommia", hittooks se kellekään kuuluu mitä sä luet!!

-L- kirjoitti...

No kiss my ass tollaisille!
Mun työkaverikin on hetsku, erittäinkin naisellinen sinkku ja tekee melkein kaikki miesten hommat, myös autojutut. Mä taas en. Autojuttuja. Monia muita kyllä.