tiistai 26. lokakuuta 2010

Hmph ;)

Minua on nyt roimittu useammankin henkilön taholta tuosta aivan turhasta rivienvälien lukemisestani. Niin-no, niin, noooooh. Ei pitäisi, eikä saisi. Tiedän kyllä. Tiedostan varsin realistisesti, että maailmankaikkeus ei pyöri minun napani ympärillä. Tähän tietoon peilattuna pitäisi minunkin jo uskoa ja älytä, että jokainen saa kirjoittaa mitä haluaa, minne haluaa. Oikeasti. Eläköön sananvapaus. Hittoako minä henkilöiden subjektiivisista pohdinnoista loukkaannut.
Ihan sitä samaa tilitystä minäkin teen, parasta aikaa. Niin.
Hemmetin  herkkänahka minä. :(

Onneksi on ystäviä. Taas kerran.

*****************************************
Ehkä minä en ole ihan parantumaton tapaus. Annoin jo periksi piirun verran typerässä jästipäisyydessäni.Nyt sitten sain hoidettua ikävän jäsenmaksuihin liittyvän sotkun pois. Johan tuota olen ollut soittamassa viimeisimmät kolmisen kuukautta sitä puhelua. Puhelu mukavan virkailijan kanssa kesti minuutin ja paperit tulevat jo tällä viikolla postilaatikkoon. Miksi ihmeessä tätäkin piti vitkutella?

Ei kommentteja: