torstai 28. lokakuuta 2010

Hip

Onpas minulla ylipirteä ja ylitehokas olotila. Hieman tuossa hämmennyin varsin suorasta kommentista  "pilluu tekisi mieli". Eiköhän se kommentti ollut siis ihan yleisluontoinen kommentti, mutta outoa oli vaan se asian noin suora sanominen juuri minulle. Kaikenlaista siis.

Muuten on taas vähän rauhaisampaa jo senkin takia, että riittävät yöunet auttavat aina asioihin. Ilokseni voin todeta menneen vuoden olleen ainakin vauhdikas ja tapahtumarikas. Siinä matkan varrella olen näköjään muuttunut ihmisenä melkomoisesti. Muutos on toivottavasti ollut vaan hyvään suuntaan, mutta läheiset varmaan voivat sanoa siihen oman mielipiteensä. Ainakin olen ärhäköitynyt kovasti, oli se sitten hyvää vai pahaa.

Niin-n ja minä tarvitsen sakset. Ja minä tarvitsen tapaamisen erään henkilön kanssa. Ehei-ei kyse ei ole tästä, haluan vaan kuvainnollisesti katkoa tietyn, vääränlaisen, yksittäisen sitovan langan hänen ja minun väliltäni. *Naps*

Huh, olipas tuo nuo teatraalista. :)


********************
Sain päivällä varsin ihanan tekstarin. Ystävä kysyi kummastellen, ettei kai hän moisia omituisuuksia ole mennyt laukomaan. Että tekisi mieli jotain. :)) No ei hän ollut. Ei hänellä ole mitään syytä huoleen. Niin väsynyt hänkään ei ollut tällä kertaa, että moisia päättömyyksiä olisi suustaan mennyt päästämään.

Tämä tekstari meni kastiin päivän piristykset.

Ei kommentteja: