lauantai 29. tammikuuta 2011

Tissit

Tykkään tisseistä, rinnoista, boobseista, tisuista, hinkeistä, kannuista eli millä nimellä nyt kukakin maitorauhaisia haluaa nimittää.

Tämä tieto ei ole varmaan mitenkään suuri ihme, tai muutenkaan shokeeraavaa tietoa näin kuin lepakoksi olen jo aikapäiviä sitten tunnustautunut. Tykkään omista tisseistänikin kovasti ja tiedän muutamat muutkin kovin mieltäni ilahduttaneet ja elämääni kiihdyttäneet tissiparit olevan olemassa. Tässä on yhdet pehmeimmistä ja karvaisimmista mihin olen törmännyt ja mitä olen saanut hellästi hyväillä, julmasti puristella ja kaipaavasti silitellä. Näitä en sentäs ole purrut, mutta kuolassa nämäkin saattavat jossain määrin  olla, sen verrran monta kertaa olen nimittäin näiden väliin nukahtanut... Mukavasti vielä tuolta omasta punkasta löytyvät.

Kiitos kovasti ilahduttaneesta joululahjasta.  :))



Taidan pikkuhiljaa oikeasti päästä ylös tuolta paskasta, missä olen viimeaikoina rämpinyt. ;)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ole hyvä, toivoo P.