torstai 22. toukokuuta 2008

Kuukauden kärttyilijä

Voi hemmetti. Jos tollanen kunnianosoitus täksi kuukaudeksi myönnetään niin luulen olevani vahvoilla moisen tittelin saajaksi. Olen viime päivinä ollut niin ärsyyntynyt, herkkis ja ikävä kitisevä ihminen kuin joku vaan voi olla. Onneksi kenenkään ei ole tarvinnut olla viimeaikoina seurassani 24/7... Hanin kissaneiti on hyvin luoteikas ja jos häntä ei huvita jokin niin varokoon satunnainen silittelijä neidin kynsiä, sähinöitä ja sinkoiluja. Välttämättä kissa ei varoita ärsyyntymisestään millään tai vain vetämällä nopeasti korvat luimuun ja hyvällä tuurilla matala murina voi varoittaa lähestyjää pysähtymään. Ollaan ristitty neidon äksyilyolotila termillä "vittuperse" eli minä olen juuri sillä päällä tällä hetkellä. Varokoon kuka erehtyy luokseni tulemaan... MURRRR. Ehkä se pintasivistys minulla estää kuitenkin käymästä kenenkään kimppuun hampain ja kynsin, mutta pinnan alla kuohuu ja sanan säilä voi olla aika terävänä.

Edit. Jaa-a, ne ilmeisesti ovat nyt suostuneet siihen mun palkkatoivomukseen ja työ ilmeisesti alkaisivat kesäkuun alusta. Varmistusta tähän tulee ens viikolla eli mun palkkatoiveesta homma ei ole enää kiinni... Hmm. Eli ehkä on nähtävissä vähän sitä valoa nyt siellä tunnelin päässä. Onhan täs monta ehkä ehkä ehkä juttua vielä, mutta odotellaan nyt.

Ei kommentteja: