keskiviikko 21. toukokuuta 2008

Kitinää ja valitusta

Eipä noi palkkaneuvottelut oikein etene, neuvotteluiden toinen osapuoli on vähän turha newbie hommassaan ja tuntuu että hänen pitää kysyä varmistus ihan kaikkeen jostain muualta. Ärsyttää. Paree olisi tän rouvan soitella mulle päin lupauksiensa mukaisesti, en enää itse viitti vonkailla ja kysellä kun ei kerta selkoa tunnu tulevan. PÖH. Kaikenlaista sitä.

Treffattiin eilen sen kaverin kaa ja päiviteltiin kuulumisia mitä tässä kenellekkin on ehtinyt tapahtua muutaman vuoden aikana. Jostain syystä kaverini ei oikein tunnu noteeraavan mitenkään jatkuvaan Hanista puhumisiani siitä, että kaikki jututtuni olivat meikäläiseltä "me tehtiin Hanin kaa sitä ja tätä ja käytiin siellä ja mentiin sinne" Ilmeisesti hänellä on täysin silmälaput silmillä siitä, mikä tää mun ja Hanin suhde on joten ehkä minun täytyy häntä tässä asiassa hieman valistaa. Enkä edes varmuudella tiedä, mitä kaverini ei-heteroista oikeasti tuumii, mut siinähän se sitten selviää. Hassua pohdiskella näitäkin asioita. Pöh.

Olen myös tahollani ihmetellyt miten ihmiset ihastuvat netissä niin helposti. On niin tavattoman helppo luoda toisesta tietynlainen mielikuva omassa päässään. Mielikuviin siinä kai ihastuu ja mielestäni tämä netti-ihastus pitäisi tavata mahd. pian jotta näkee toimiiko kemiat IRL vai ei. Niin, siis selvennyksenä minä en ole ihastunut kehenkään nettituttuun. Mie tyydyn pyörittelemään täällä päätäni, silmiäni ja kuuntelen äärimmäisen kriittisenä ja skeptisenä tarinoita tästä ihanasta miehestä. Just joo. Jokainen tyylillään. Lisätään tätä soppaan vielä ex-emäntä jonka luona tämä ihana mies kuitenkin vielä asuu, heidän lapsensa, vieras maa, kieli ja kulttuuri. *huokaus* Mie olen aivan liian vanha/kyyninen nyt näihin juttuihin. Toki toivon parasta, mutta...

Ei kommentteja: