lauantai 1. joulukuuta 2007

Siideriä, siideriä

Olen nyt sotkeutunut tuohon Facebook-villitykseen. Pöh. Pöh, toisen kerran. Saatiin Hanin kanssa aikaiseksi aiheesta jo kunnon tappelu minun ajattelemattoman viestin takia Pistin viestiä Facebookin kautta eräälle hänen menneisyyteen liittyvälle ystävälle (olen itse tavannut tämän ystävän kerran IRL) ja minun viestistä tuliki sitten iso soppa. Olisi pitänyt jättää kirjoittamatta, mutta tehty mi tehty. Ja nyt Hani mököttää mulle, tosin ilmeisesi ihan aiheestakin. Tarkoitus ei ollut loukata ketään, eli pitänee varmaan jatkosssavähän miettiä mitä ja keneltä kysyy. *Huokaus*

Harjoittelussa menee ihan kivasti. Teen normipäivää kello 8-16, tällä hetkellä projektina on iso miljoonan taulukon koonti yhteen Excel-taulukkoon, mutta toivottavasti tässä tulee muutakin hommaa. Vastaanotto on ollut yleisesti poikkeuksellisen lämmin ja työpersoonat mielenkiintoisia tuttavuuksia. Keski-ikä on aika reipas naisten osalta ja kieltämättä on hetkittäin hieman sivullinen olo kuunnella mummojen juttuja kahvipöydässä heidän ihanista kullanmuru lapsenlapsistaan. Poikkean kyl muutenkin persoonana ja ulkoisesti sievistelevistä rouvaihmisistä, mut ihmetelkööt nyt mikä otus minä olen. Katsellaan nyt mihin se harjoittelu muuttuu täs ajan suhteessa.

Akvaarioonkin on tullut taas valaistus. Vihdoinkin. Kasvit ovat oikeasti kärsineet pimeydestä, mutta jos ne siitä virkoaisivat. Plussana sain uudet loisteputket sen valaisinrungon mukana, mut jääköön ne sit tuonne varaputkiksi jos noi paremmat putket sattuvat heittämään veivinsä. Saksasta on tulossa kimppatilauksena ISO tilaus, onneksi minun osuuteni tilauksen loppusummasta ei ole kuin vaivaiset 30 euroa. Olkoot tilatut tavarat sitten se joululahja kalasille, niinkun ne siitä mitään edes ymmärtäisivät.

Niin. Ja minä olen päättänyt mitä haluan itselleni joululahjaksi. Haluan korvakorut. Minulla ei ole koskaan, ikänä, ennen ollut moisia eli reiät ne pitää hommata. Haluan, haluan, haluan. Hupsu minä. ;)

Ai juu. Ja viikonlopun närkästykset aiheutti sitten minulle vaihteeksi mies. Puolituttu mieskaveri kyseli pitkästä aikaa tekstarilla kuulumisia ja siinä vaiheessa kun viestit oli miehen puolelta kovinkin paljon minua kehuvia ja imarteleviä heräsi varoituskellot kilkattelemaan minullakin. Varmistin, että herra tiesi kenelle kirjoitteli ja sitten selvisi että miehen tyttöystävä oli melkein vieressä samaan aikaan kun mies kirjoitteli viestejä mulle. Mies kyselin mun lemmen leiskunnat ja muut olennaiset ja hän siis tiesi jo aiemminkin minun seurustelevan Hanin kanssa. Äijän tekstiviestit vaan lämpenivät ja pian alkoi tippua jo tapaamisehdotuksia sun muita. Aika kakkapäämies tuokin muuten on. Omalta emännältä ei kuulema oikein irtoa kiiheätä seksiä ja sit se yritti meikäläiseltäkin jo. Viestittely loppui varsin lyhyeen kun ilmoitin etten edelleenkään ole kikkelin perään ja pillua ei multa hänelle tipu ja toivon hänen keskittyvän emäntäänsä. Mies kuittasi viestittelyn loppuneeksi siinä vaiheessa vaan lyhyesti OK-viestillä. Todella, todella epätoivosta ja halpamaista tuoltakin luomakunnan kruunulta. PYH.

4 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

hah hah, jotkut miehet on kyllä uskomattomia!!

Toivottavasti saatte Hanin kanssa selviteltyä riidan. Mulla on tuo facebook-touhu vähän trapetsitaiteilua entisen ja nykyisen elämän välillä, saas nähdä kauan kestää ennenkuin meilläkin aiheesta tapellaan ;).

Vesihiisi kirjoitti...

Nooh, katsotaan nyt kuin käy tuon oman Facebook-sotkun kanssa... toivottavasti teillä ei tarvitse tapella aiheesta. Ainakaan (minun mielestäni) näin pienen syyn takia kuin meillä.

Susanna kirjoitti...

ehkä siinä Hanin suuttumuksessa on takana jotain sellaista, että hän kokee et sä oot "salaa" viestitellyt tms. Mistä noita tietää, naiset on niin monimutkaisia :D.

Vesihiisi kirjoitti...

Niin, en tiedä onko tuosta vai jostain muusta sit kyse. Minä jopa kerroin etukäteen Hanille, että löysin tän kaverin profiilin facebookista ja siinä yhteydessä jopa viisasteltiin viestin laittamisesta hänelle. Olkoot, asia selvinne jossain vaiheessa.