keskiviikko 12. joulukuuta 2007

Kaapista ulos

Eilen illalla lukemani uutinen herätti minussa paljon positiivisia ajatuksia. Tarkoitan tätä Jodie Fosterin suurta (?) paljastusta lesboudestaan. Hienoa. Olen tykännyt naisesta näyttelijänä jo Uhrilampaista asti, mutta ei tuo suuntautuminen ole paha asia millään lailla. Keskusteltiin Hanin kanssa Fosterista ihan äskettäin ja minä jästipää en oikein uskonut hänen mainintaa naisen lesboudesta. Olisi taas pitänyt uskoa...
Yleisesti ottaen arvostan kaikkia heitä jotka ovat pitkän suhteen onnistuneet luomaan ja ovat yhdessa vuosikymmeniä. Hienoa. Tiedän, että äitini kiinnittää nykyisin näihin lesbo-uutisiin huomiota ja toivon hänen huomanneen tämän uutisen. Saisi hänkin vähän vahvistusta siihen, että pitkään yhdessä olleita naispareja on oikeasti ja kaikki eivät vaan tuo omaa elämäänsä korostetusti esille, vaikka yhdessä ovatkin.

Juu-u. Ja ilmesti minä olen saanut sitten kalastettua itseeni noroviruksen. Ei siis tarvitse ihmetellä tämän vatsataudin rajuja oireita ja nopeaa leviämistä. Sain ehdottoman käskyn pysyä poissa töistä, etten vaan sairastuta koko porukkaa siellä. Olen siis puolipakollisella sairaslomalla vielä hetken aikaa. Höh. Tunnen itseni... saastuneeksi. ;)

Niin-n ja ihmettelin sitten tuossa sitäkin, että yksinäisillä kumppania etsivillä kyllä rahastetaan. MSN:n nettisivuilla pyörii erittäin ärsyttävä mainos jostain BE2-nimisestä "parituspalvelusta". Eilen siinä hintana oli vain 174e ja nyt hinta oli päivän tarjouksen vain 126e. Se mitä tuo premium-palvelu piti sisällään ei selvinnyt, varsinkin kuin sivut eivät edes auenneet. Hyvin härsksisti voisin sanoa, että voisi kuvitella tuohon vanhan markan aikaiseen tonnin hintaan sisältyvän jotain hyvinkin henk.koht. palveluksia ja läheistä fyysistä kanssakäymistä. Ei hemmetti. Minä en olisi sinkkuna valmis maksamaan tuota summaa. En todellakaan. Rahastusta sanon minä. Tai sit mie olen vaan pihi... No jos sivut joskus toimivat, niin pitänee mennä tutkimaan asiaa ihan asian pöyristyttävyyden takia tarkemmin. PÖH.


Edit. No nyt tarkistin sen parituspalvelun. Kaikki saavat tehdä ilmaiseksi hienon ja tieteellisen persoonallisuustestin, sekä saavat analyysin testistä sekä listan sopivimmista ehdokkaista. Premiumjäsenet saavat mahdollisuuden takuukontakteihin, nähdä valokuvat, vastata vapaamuotoisilla kirjeillä, muut raasut joutuvat ottamaan kontaktia jollain ei-muokattavalla kirjeellä. En nyt äkkiseltään oivaltanut mitä muuta hienoa siinä olisi tuohon rahaan, tai edes sitä miten pitkän aikaa tuolla rahalla saa deittailla. Olihan siellä hienoja rakkaustarinoita ja monta miljoonaa rekisteröitynyttä yms. mutta mutta.... Mitä takahuoneen Tauno tekee toisella puolella maailmaa olevilla kontakteilla, kun se kielitaitokin on savoo ja suomee. En ymmärrä, mutta ehkä minä olenkin vain kyyninen skeptikko. Onnea kuitenkin heille jotka ovat tuota kautta rakkautensa löytäneet.

Ei kommentteja: