maanantai 1. tammikuuta 2007

Uutta Vuotta ja musiikkia

En ole koskaan ollut mikään musiikin suurkuluttaja, enkä suuren suurin fani minkään musiikin edustajalle. Siksipä minulla ei ole ollut koskaan mitään isoa valikoimaan levyjäkään eikä myöskään mitään suuria ja intohimoisia suhteita johonkin tiettyyn bändiin. Nyt kuitenkin erinäisten sattumuksien ansiosta sain mukavan kokoelman meneviä kappaleita mp3-tallenteina ja samalla kaivelin oman tietokoneeni syövereitä, josko sieltäkin löytyisi hautautuneena jotain kivaa räminää tai räiskettä musiikin muodossa. Löytyihän niitä melkomoisen paljonkin ja olen tässä omaksi suureksi hämmästykseni kuunnellut tänään enemmän musiikkia, kuin varmaan koko viime vuonna yhteensä. Tällä hetkellä Irina, Apulanta, Uniklubi, Madonna ja Juice ovat edusteetuina MediäPlayerissä eli minulla on näemmä sekalainen ja outo musiikkimaku jopa omasta mielestänikin. Siihen kun lisätään Bruce Springteen ja Poets Of Fall niin kunnon musiikillinen soppahan tuosta syntyy.

Muutama viikko sitten suurta Hämmennystä musiikin saralla aiheutti kasariluvun diskobändi Modern Talking. Gigantti-myymälässä pyöri ko. bändi musiikki/videot muutamassa kotiteatteripaketin esittelypaikoilla ja siitä musiikista tuli minulle erittäin nostalginen (ja vanha) olotila. Oih sitä aikaa ja musiikkia, takatukkaa ja isoja olkatoppauksia. ;) Tämän bändin melkein "fani" minä silloin joskus olin, ja muistaakseni ostin ensimmäistä kertaa omilla rahoilla juuri tämän bändin kasetin. Muistelen myös arvon herrojen kuvat olleen ripustettuna huoneeni seinälle... Niin-n, se oli sitä kasetti-aikaa silloin. En meinannut muistaa lähteä moisen esittelypisteen edestä millään pois, sen verran kivaa oli kaivella menneisyyden muistoja moisen bändin musiikin tahdissa. Enkä edes ostanut sitä kotiteatteripakettia. Hih.

Huomenna taas töihin...

Ei kommentteja: