lauantai 13. tammikuuta 2007

Postcrossingia ja voisilmäpullia

Joo, vaikken ole suuremmin tästä harrastuksesta melua pitänyt, niin koko ajan tälläkin saralla tapahtuu. Sain juuri mielenkiintoisen kortin, Qatarista. Sehän on emiirikunta Arabian niemimaan kaakkoisosassa, Saudi-Arabian ja Persianlahden läheisyydessä. Maassa sijaitsee suuri Yhdysvaltojen ilmavoimien tukikikohta eli maana hyvin mielenkiintoinen. Olin varsin otettu tästä kortista, varsinkin kun kortteja postcrossingin kautta oli sieltä lähtetty maailmalle vasta reilut sata kappaletta. Ihan vertailun vuoksi Suomesta maailmalle kortteja on lähtenyt jo reilut satatuhatta kipaletta. Muita mielenkiintoisia minun kohdalleni sattuneita maita ovat Japani ja Islanti, sekä kymmenen muuta maata, joten otos maista on ollut varsin mukava.

Fyysinen olotila tämän "hermovian" kanssa on ollut suht. ok eli elossa olen. Sain yllätyksekseni jo maanataiksi lähetteen fysiatrille, eli ehkä minä olen jo viisaampi sen jälkeen mitä ihmettä tälle vaivalle voisi tehdä. Jos saan luvan fysiatrilta, niin varaan myös ajan "nikaman niksauttajalle".

Nyt kuitenkin pullakahville. Paistoin herkullisia voisilmä/kanelikierrepullia aamutuimaan, eli täytynee varmaan käydä koemaistamassa omat tekeleeet ennenkun uskallan niitä syöttää Hanille. Kämpässä leijailee nyt ihana pullan tuoksu. Nam :)

Ei kommentteja: