torstai 7. syyskuuta 2006

Hämmentävä kaapista poistuminen...

Naisista tykkääviä naisia on paljon, yllättävän paljon näinkin pienessa kyläsessä kuin tämäkin. Olin juuri äsken naiseni kanssa kävelyllä, kun vastaan tuli naispari. Pariskunnan toinen osapuoli oli tuttu naiselleni ja hän kertoi ko. parin olevan ihan oikea seurusteleva pariskunta. Eipä siinä mitään muuten, mutta parivaljakosta tämä toinen naisista oli mun ex-työkaveri. Olipas hyvin yllättävä tieto moinen ja minä olin koko ajan luullut hänen seurustelevan miehen kaa. Hmm. Että näin minäkin sitten tulin hänelle, siis ex-työkaverilleni kaapista ulos... ihan vahingossa.

Olen hämmentynyt näistä kaikista äkillisistä tapaamisista ja oivaltamisista, että nuokin ovat näitä tällaisia ja tuokin on sellaen tyttö ja ja ja... Ihanaa kuitenkin huomata, että rakkautta on oikeasti olemassa ja ihmiset kuitenkin löytävät toisensa.

Tänään oli inhottava ja kipeä juurihoito-operaatio hammaslääkärissä. Ainut hyvä puoli ko. jutussa oli se, että sain olla pois töistä ja jos juurihoito on miellyttävämpää kuin töissä oleminen niin.... jotain on aika pahasti vialla. Onneksi huomenna on jo vika päivä ennen viikonloppua. HUH.

Ei kommentteja: