maanantai 25. syyskuuta 2006

Mustasukkaisuus on sairautta

Flunssa jatkuu hyvin sitkeänä ja kävin juuri korsuen, pärskyen ja niiskuttaen hakemassa lisää sairaslomaa. Olo on kurja, vaikkei kuumetta juurikaan ole. Ei vaan jaksa, hikoan ja palelen suuresti, mutta ilmeisesti kyse on vaan viruksen aiheuttamasta jutusta. Pikatesti ei näyttänyt mitään bakteeritulehdusta eli antibiooteille ei ole toistaiseksi aihetta. Toivottavasti ei tulekkaan aihetta. Ikävää tää sairastaminen, varsinkin kun en jaksa ihan vaan sängyssäkään maata.Olin viinkonloppunajopa niin poikkeuksellisen ahkera, että pesin vihdoin ne ikkunat niin sisältä kuin parvekkeeltakin. Hyvä minä. Tosin flunssassa ei kai olisi kamalan hyvä heilua puolialasti vesisankojen kanssa kylmässä parvekkeella... mutta en vaan jaksanut enää pelkästään maata paikoillaan.

Eilen hermostuin ihan täydellisesti kaveriini. Nainen syytti minua suoraan hänen miehensä vokottelusta. Voi herran pieksut sentäs. Juttelin ensin naisen kanssa mesessä ja sit hänen miehensä tuli asentamaan naisen koneelle jotain ja samalla jutteli avoimessa meseikkuna minun kanssani. Juteltiin miehen koulutuksesta ja internetselaimista varmaan noin kahden minuutin ajan. "Rakas" ystäväni suuttui tästä, mulla kuulema menee jutut liian hyvin yksiin hänen miehensä kanssa. PLÄÄH. Sinkut ovat kuulema riski, voi hyvä helvetti sentäs. TYPERÄÄ. Ystäväni ei tiedä mun suuntautumisesta, eikä edes siitä että olen seurustellut hyvinkin onnellisesti melkein vuoden ajan. Meinasin jopa suutuspäissäni tulla kolinalla ulos kaapista, mutta epäilen ettei ystäväni olisi moista uskonut siinä tilanteessa. Tyydyin vaan toteamaan tavoilleni uskollisesti aivan liiankin hillitysti, että seurustelen onnellisesti ja ettei hänen miehensä todellakaan kiinnosta minua. Vedin tosta palkokasvin poikittain nenääni aika syvällekin ja omasta mielestäni ihan aiheestakin. Juttu jäi auki ilmaisulla, että jutellaan aiheesta myöhemmin lisää...

Siis voi että, on aika ikävää jos oikeasti pitää pelätä suhteensa puolesta noin paljon. Tuskin hänen miestään kukaan saa vokoteltua, ellei mies sitä itse halua ja mies on kuitenkin hyvinkin sitoutunut ystävääni. Ja kuka on niin tyhmä, että alkaa vokottelemaan jonkun miestä jossain mesessä puolison lukiessa viestejä taustalla. Halooooo... Varsinkin kun aiheet olivat tässäkin tapauksessa niin mielenkiintoisia kuin yleiset nettiselaimet ja opiskelut amk:ssa.

Vieläkin närkästyttää tämä eilisiltainen juttu eli taidan ottaa lääkettä, painua pehkuun ja koettaa unohtaa koko typerän episodin. Ottakoot kaverini yhteyttä, jos haluaa sopia asian ja pyytää anteeksi. MURRR.

Ei kommentteja: