tiistai 26. syyskuuta 2006

episodi jatkuu

Mustasukkainen ystäväni on ikävä kyllä kohta entinen ystävä.
En todellakaan suostu ottamaan syntipukin asemaa asiassa, mikä ei todellakaan ole totta. Nainen ei suostu kysymään asian todenperäisyyttä miehellään ja ei suostu myöntämämään, että hän syytti minua aiheettomasti hänen miehensä vikittelystä. Hän ei enää myöskään halua edes puhua asiasta, eli asiasta pitäisi siis vaieta ja samalla minä myöntäisin epäsuorasti vikitelleensä hänen miestään messenger-keskustelussa. Keskustelussa mikä kesti kaksi minuuttia ja koski miehen koulutusta ja yleistä keskustelua nettiselaimista. Huvittavinta kyllä, nainen jopa itse sai lukea varsin avoimesti mistä oltiin keskusteltu. Ehkä meillä sitten on sen miehen kanssa joku salakieli, missä IE tarkoittaa jotain kavalaa ja sana Firefox on joku aivan tuhma koodi, missä vonkaan mieheltä suorasukaista toimintaa ja tunnustan suuren rakkauteni häneen. PLÄÄÄÄÄÄÄH.

Mieleni tekisi kovasti etsiä hänen miehensä puhelinnumero ja pistää miehelle viestiä ja tietoa mitä hänen vaimonsa puuhaa ja mistä minua ja osaltaan myös häntäkin syytetään. Ilmeisesti nainen ei oikeasti ole sanonut tästä sotkusta mitään puolisolleen, mutta syytä moiseen salailuun en todellakaan tiedä. Yhteydenotto mieheen ei välttämättä ole viisasta, mutta minun loukattu ylpeyteni ja kunniani ei oikein enää jaksa sulattaa tälläista aiheetonta paskaa. Mitä ihmettä minä tämän asian suhteen teen... ?

Minun flunssani voi hyvin ja vahvasti. Kuumetta ei ole, mutta olotila ei todellakaan ole yhtään parempi kuin eilenkään. Kurjaa on ja ikävä kyllä rakkaani on tainut saada saman pöpön itselleen. Ikävää tartuttaa läheiset tahtomattaan. Aamulla oli auton ikkunat ihan kunnon kuuran peitossa, eli mitenkähän on käynyt ystäväni tateille metsässä. Onkohan tatinkeruukausi jo ohi?

Iltapäivällä on tiedossa se korjaamokeikka minun Pienelle Vihreällä autolle, eli odotan ihan mielenkiinnosta mitä tapahtuu ja mihin hintaan.

Ei kommentteja: