perjantai 24. marraskuuta 2006

*Hihittelyä*

Pitkä työrupeama on takana ja mitä minä teen ensimmäisen vapaana aamuna. Herään kello 6.30 :(, eli niin sitkeästi sisäinen kello halusi olla omassa rytmissään ja ajassaan. Nyt sitten hihittelyttää...

Eilen oli minulle SE pelottava ensimmäinen kaapista ulostulovierailu toisen naispariskunnan luona. Hommasta jäi hyvä fiilis ja minä tykkääsin pariskunnasta ja heidän ajatustenjuoksustaan. Oli varsin hassua olla niin vapautuneesti kylässä, kun ei tarvinnut miettiä voiko koskettaa, voiko puhua tai voiko katsoa omaa puoliskoaan. Tämä toinen parikunta oli varsin hurmaava, ilmiselvästi toisiaan rakastava kauan kauan yhdessä ollut pariskunta. Hienoa, että rakkauttakin näkyy näin oikeasti olevan. Eli en saanut sätkyä, en pelästynyt ja omat pienet ennakkoluulot siitä, mitä "muut" naisparit oikeasti tekevät omissa oloissaan, karisivat aika rankasti. Avartava kokemus, positiivinen kokemus ja olin ainoastaan hieman harmissani siitä, että rankan työviikon jälkeen itse kukin oli aika väsynyt. Toivottavasti olisi joskus mahdollisuus tavata heidät uudestaankin. Hui, näin sanon minä melkein sosiaalisesti rajoittunut nainen. :)

Tämän päivän suunnitelmissa olisi vierailu akvaariokaupoissa ja ajatuksena olis pyytää tarjousta tällaisesta 240 litran Juwel Rio altaasta. Olen jostain syystä mieltynyt Juwelin akvaarioihin ulkonäöllisesti ja toiminnallisesti ja nyt olisi varmaan se aika ostaa taas itselleen joululahja. Se typerä oma suodatinpönttö pitänee varmaan taas irroitella pois, moinen viritys kun on silikoonattu kiinteäksi hökötykseksi altaan nurkkaan. PYH moiselle typerälle viritykselle.

Nyt taidan haluta aamukahvia, aamun lehden ja rauhallista aamupököilyä. Hani heräilee kuitenkin paljon myöhemmin eli ehdin tässä puuhailla omiani ihan rauhassa.

Ei kommentteja: