torstai 1. marraskuuta 2007

Kurssiopiskelua ja maksa-asioita

Joo. Tiedänhän minä, että erilaisuus on rikkaus ja kurssiporukkakin saa ja pitääkin olla erilainen, mutta silti mua turhauttaa just nyt rankasti. Meillä on pakollista ns. atk-opetusta tuolla. Ihan kiva, ei siinä mitään, paitsi että mitä minä teen kun muut opettelevat mikä on hiiri ja miten kone käynnistetään.? Kun tämä atk-osuus kestää kuitenkin viisi viikkoa... En nyt tarkoita, että olisi mitenkään yleisesti heitä fiksumpi, mutta minä nyt näköjään olen käytellyt konetta vähän heitä enemmän. *Huokaus* Muuten tuo kurssielämä on ollut ihan mukavaa ja hyödyllistäkin, en valita.

Lääkärikin soitti sitten tulokset verikokeista ja siitä jostain ylävatsan ultrasta. Ei mua kuulema mikään vaivaa, lievä ylipaino korkeintaan. Ei siellä enäää ollut kohonneita maksa-arvoja, kolesteroli oli 4.2 ja muutkin arvot kunnossa. Kyl mie vaan niin mahottomasti taas ihmettelen tätä eloa. Käyn kuulema kertaalleen vielä jollain erikoislääkärillä, mutta muuten ei syytä huoleen. Hyvä näin.

Ja nyt aamupuurolle.

Ei kommentteja: