sunnuntai 29. lokakuuta 2006

Mökkeilyä ja pupuilua

Oltiin hanin kanssa mökillä ja ihan oli kivaa. Alkutalven eka myrskykin tuli ja satoin ensilumen, mutta eipä se menoa haitannut. Vähän enemmän piti mökkiä vaan lämmittää, ettei kylmä iske ja vessassa ei enää tehnyt mieli jäädä lukemaan huussilukemisia. Tuuletus kyllä siellä pelasi. Ulkohuussit on kivoja ;)
Arkisten puuhailujen eli veden kannon, puiden halkomisen ja uunien lämmittämisen ohessa vietettiin mun synttäritkin. Sain lahjaksi... sormuksen.En nyt "sellaista" sormusta, mutta olin varsin otettu tästä sormuksesta mikä oli ihan mun näköinen ja oloinen. Pelkistetty ja hopeinen versio. Kaiverrus oli suloinen. "Pupulle ja päivämäärä" *Hih* Muutaman viikonpäästä on Naisellani synttärit eli mitähän ihanaa minä hänelle osaisin ostaa.

Viikonloppuna oli aikaa halia, pitää toista lähellä, nauttia siitä läheisyydestä ja kiireettömyydestä. Ja minulle tuli taas kamala halu saada isompi asunto, palaaminen tähän pieneen yksiöön ihan yksin tuntui ikävältä. Tosi ikävältä. Kulta tulee takaisin näihin maisemiin jossain vaiheessa ens viikolla ja minun oli pakko palata töiden takia jo nyt.

Ei kommentteja: