sunnuntai 1. maaliskuuta 2009

Tyhjä pää

Mihin tuo viikonloppu oikein menikään, en taaskaan tainnut saada mitään erikoista aikaiseksi. Kunhan vaan koomailin ja ihmettelin elämää. Juu-u, kuulostaa tylsältä ja sitähän se rehellisyyden nimissä olikin.

Töissä oli taas naisten keskuudessa perjantaina ihmeellistä vääntöä ja kähinää, aiheena tällä kertaa se kenellä ne työt jatkuvat kesän yli ja kenellä ei. Poltin päreeni moiseen arvoitteluun sekä älyttömään soutamiseen ja huopaamiseen ja tulin sitten turhankin kärkkäästi ja kovaäänisesti sanoneeksi mielipiteeni moisesta vatuloinnista. Metelöinnistäni seurasi sitten pomon käskystä kahden keskinen juttutuokio ja kuulema nämä muut kanssatyöntekijäni sotkevat nyt sovittuja asioita. Niin-n, en tiedä mutta miten minä vähän epäilen kuitenkin heitä, joilla päätösvalta asioissa on... Olin varsin hämmästynyt pomon minulle antamasta palautteesta. Onkohan kukaan koskaan sanonut minua pidetyksi työtekijäksi, sekä henkilöksi jonka työpanokseen ollaan erittäin tyytyväisiä ja joka halutaan pitää talossa. Moiset lausahdukset olivat varsin erikoista palautetta ja enhän minä olisi minä, ellen kyynisenä miettisi mitähän moisen kommentin takana todellisuudessa ja oikeasti onkaan...Odotellaan nyt.

Ikävä kyllä moinen kehuskelu ei oikein seulani läpi mennyt perille asti, ainakaan niin että sillä mitään postiivisia vaikutuksia olisi ollut. Eli niskavillani on yhä pystyssä työasioiden suhteen ja vaikken jatkuvasti kaakatakkaan mielipiteitäni kaikesta kaikille, osaan varmasti antaa turhankin tiukkaa palautetta tarpeen vaatiessa. Päätin myös sen, että jos ja kun minun uusi työsopparini allekirjoitetaan toukokuussa, niin tiedän kyllä minkä väärinymmärretyn asian tulen ensimmäisenä korjaamaan oikeaksi. Sen ettei se mieheni olekkaan mies, vaan nainen. Siinäpähän sitä heillekin on vähän miettimistä ja puhumisen aihetta...

Loppuun kummasteleva kysymys. Onko oikeasti nenäliinoista yms. naaman pyyhintä papruissa olevasta aloe verasta mitään hyötyä, vai onko kyseessä vaan markkinointihenkilöiden kikasta kusettaa tyhmiä kuluttajia. Itse aidosti vahingossa tulin ostaneeksi moisia rättejä ja kokeellinen testaukseni ei ole vieä tuonut mitään selvennystä asiaan. Tää on varmaan samaa sarjaa kuin parfymoidut kuukautissuojat, muistelen törmänneeni niin vanilja kuin kamomillan tuoksuihin tuolla saralla. Kaikenlaista sitä onkin :)

Hihittelyä taas äskettäin aiheutti erään herrashenkilön olettamus, että olen toiminut edellisessä työpaikassani vartijana. Just joo, olenhan minä tietty aika ronskin oloinen naisimmeinen, mutta että pelkästään tuo ulkoinen habitukseni määrittelisi minut vartijaksi. HEH ja HIH tälle olettamukselle.

Ei kommentteja: