keskiviikko 26. heinäkuuta 2006

Ahistusta kenkäostoksilla sekä ällöä Unikkokuosia

Enpä arvannut kuinka haastavaa olisi löytää sopivat tai edes olevinaan hyvät lenkkikengät. Toimenpiteeseen meni kohtuuttoman paljon aikaa ja energiaa ja hyllyjen väliin kertyi sekalainen keko erilaisia, -mallisia,- värisiä kenkiä ja minun piti jopa sovittaa, tepastella, kävellä ja keikistellä peilin edessä. Minä inhoan kaikkia vaateostoksia ja sovittamisia eli se varsinainen sovittaminen tapahtui mahdollisimmän nopeaan. Huh, mukaan lähtivät loppujenlopuksi kävelyyn tarkoitetut kengät, värilään tummanruskeat ja mukavilta tuntuvat yksilöt. Hipelöin myös erittäin mukavan näköistä ulkoilutakkia, jonka pitäisi olla sateen ja tuulenpitävä, mutta piheuksissäni en sitä raaskinut ostaa. Takin malli oli miesten, mutta eipä minun ladon oven kokoiset hartiat mihinkään ladyfit asuun sopisikaan ja vielä minä sen ehdin ostaa, jos niin kovasti sen haluan.

Kengät kuitenkin lähtivät sieltä mukaan eli enää uupuu se ulkoilutakki ja .... nolona myönnän harkitsevani vakavasti eräiden "urheiluvälineeiden" ostamista. Tarkoitan niitä kepukoita, joita tarvitaan dementiahiihdossa eli sauvakävelyssä. Ne minun ladonoven kokoiset Hartiat ovat nyt sen verran jumissa, että jotain tarttis asialle tehdä. Olen havainnut moisen urheilumuodon hyväksi keinoksi irroittamaan jumiutuneita ja kipeitä hartia/yläselän lihaksiani ja muutaman lainakepittelykerran jälkeen olisi varmaan aika ostaa omat sauvat. Kiertelen muutamassa kaupassa katselemassa tarjontaa vielä tarkemmin, kun unikkokuosilla varustetu kävelysauvat eivät ole oikein mun juttu. ;) Ja niin montaa kymmentä euroa en kuitenkaan moisista kepakoita ala maksamaan, eli josko jossain muualla olisi edullisemmin tarjolla muutakin kuin Unikko-versioita.

Nyt kutsuu sauna ja sen jälkeen saunasiideri. Ihanaa, aah. Huomenna vielä viimeinen viikon työpäivä ja sitten lepoa ja vihdoinkin saan nukkua pitkääääääännnnnnnn aamulla. Hekumoin jo ajatuksella valmiiksi, vielä kun saisin herätä hyvin nukutun yön jälkeen Ystävän vierestä samasta sängystä niin.... *tuhma minä*

Ei kommentteja: