keskiviikko 12. marraskuuta 2008

Aamuvirkun tarinoita

Heräsin kello neljä hillittömään sateen rummutukseen peltikatossa ja ikkunapelleissä. Olin ja olen ihan pirteä, mutta voi olla ihan eri asia miltä tuntuu taas iltapäivällä koko päivän ruutuun tuijottamisen jälkeen... En halunnut sen suuremmin häiritä alakerran herrasväen yöunia, vaan koetin puuhastella hiljaisia puuhia, kuten tuijotin digiboksilta CSI:tä ja muutaman Frasierin. Niin ja surffailin netissä :( Onnistuin kesällä ja nyt alkusyksystä vierottautua nettipuuhista aika hyvin, mutta heti kun kone toimii ja netti löytyy jonkinlainen nettiriippuuvuus taitaa taas nostaa päätään. Voi ei... Pongasin netistä melkein Hanin kaksoisolennon kissan kaksoisolentoa myöten ja edelleenkin voin todeta olevani varsin urautunut siihen millaiset naiset kiinnittävät minun huomioni tuolla netissä seikkaillessani. :)

Eilen illalla kriiseilin taas omituisista ja hyvin vähäpätöisistä asioista. Olen pitemmän aikaa koettanut etsiä talvitakkia itselleni ja kun en muutenkaan jaksa kaupoissa hirveästi kierrellä ja sovitella, on takin löytyminen ollut taas yhtä tuskaa. Oivalsin taas kerran, että ehkä minä jo suostun hyväksymään sen tosiasia ettei minun oikeasti ja väkisin tarvitse etsiä itselleni vaatteita vain ja ainoastaan naisten vaatosastolta. Omaa silmää on pitemmän aikaa miellyttäneet tietyt miesten vaatteet ja kaipa se nyt on jo myönnettävä, että tällä vartalolla on parempi pysytellä siellä miesten osastolla. Jos hartiat ovat leveät, selkä pitkä ja rintojakin löytyy niin naisten rimppakinttu laiheliini vartaloille tehdyt takit eivät kertakaikkiaan vaan sovi minulle mittojenkaan puolesta. Ja pinkki väri ei oikein iske, valkoinen on kamalan epäkäytännöllinen, sillä minulle vaatteen pitää olla käytännöllinen ja ja ja.. eli siis nappasin eilen mukaani miesten urheilusosastolta omasta mielestäni juuri minun näköisen talvitakin. Voin vaan taas arvailla mitä kovinkin muotitietoiset työkaverit mielessään arvelevat, mutta hemmetti vieköön onko sillä yhtään mitään väliä. HÖH. Aivan typerää kriiseilyä jälleen kerran.

Mutta nyt aamupalalle ja hakemaan päivän lehti laatikosta. Pitänee tänäänkin varmaan vetää sadetamineet päälle pyöräilymatkaa ajatellen. Voikun tämä sade jo loppuisi.

2 kommenttia:

antaudu kirjoitti...

Hei!

Minäkään en ole mikään keijukainen joten miesten takit sopivat hyvin.

Oman takkitaivaani olen löytänyt kirpputoreilta. Vanhat kunnon villakankaiset miesten takit ovat todella hienoja ja lämpimiä. Usein edullisiakin. Suosittelen.

Vesihiisi kirjoitti...

Kirpparit kävisivät tietty hyvin, mutta kun ei meikäläisen hermot oikein kestä sielläkään ravailua. Olen oikeasti vähän turhankin suoraviivainen ja mullekaikkihetinyt-tyyppi.