tiistai 19. helmikuuta 2008

Muuta jorinaa



Työttömän toinen viikko on meikäläisellä menossa ja tänään ilma kyllä suosi ulkoilupuuhia. Aurinko paistoi, pieni pakkanen ja eipä tuolla lenkillä tuullut sen kummemmin. Jotain etua siis kotona lojumisesta, saa ainakin lenkkeillä ihan mielensä mukaan juuri juuri silloin kun sattuu huvittamaan.

Mainitsemisen arvoisia asioita on varmaan se, että saan huomenna pienen vihreän autoni kotipajalta korjattuna ja ehjättynä takaisin. Iso, VALTAISA kiitos isälle ja veljille hitsauksista sun muista. Seuraava koettelemus on varmaan katsastus ja toivon, ettei autossa mitään sen suurempaa vikaa löytyisi. Katsotaan nyt, koska uskallan autoa katsastukseen tarjoilla.

Hanin talviloma lähestyy ja toiveissa olisi viettää koko viikko mökillä. Odotan suurella kaipuulla taas tuota mökkielämää. Se edellinen kerta itsenäisyyspäivän tienoilla menikin sitten etenkin Hanilla sairastallessa noro-viruksen kourissa, eli toivotaan tälle kerralla parempia tapahtumia.

Minä pihi ihminen olen myös maksanut itseni "melkein" kipeäksi uudesta maskarasta. Olen ollut muutaman vuoden ajan ollut vannoutunut vedenkestävän maskaran käyttäjä, mutta nytten alkoi tökkimään se ainanen hankala meikkien poisto kaikenmaailman tököttien ja myrkkyjen kanssa. Menin meikkejä myyvään liikeeseeen, vähän sellaiseen kallimpaan ja pyysin myyjä-neitokaista suosittelemaan minulle pieniharjaista ja hyvää ripsiväriä. Mukaani lähti vähän alle 20e maksava Kanebo 38c maskara, joka tosin oli tarjouksessa n.15e hintainen. Positiivisena extrayllätyksenä tuli sitten se, kuinka hyvin maskara pysyy ripsissä tuulessa, tuiskussa, hikoillessä ja räntäsateessa. Poisto on helppoa, ei tarvitse hangata vanulapuilla ja ei tarvitse huolehtia pandasilmäisyydestä ensimmäisen lumimyräkän jälkeen. Ah, harvoin minä olen näin tyytyväinen ollut johonkin kosmetiikka tuotteeseen. ( Ja tämä ei ollut sitten maksettu mainos...)

Ja lisää turhamaisuuksia. Hiusvärini muuttui sitten melkomoisen blondiksi. Otin vaaleita raitoja ihan kampaajalla ja yllätyksekseni etutukka otti sen värin aika voimakkaasti. On vähän opettelemista tässä vaalentuneessa ulkomuodossa, melkein säikähtää peiliin katsoessaan että kukas se siellä. On tää uusi look ihan kiva--- kai ? ;)

Ja vieläkin lisää turhamaisuuksia. Taitaa nyt tulla koko vuoden annos tätä tähän yhteen bloggaukseen. Minä en omasta mielestäni ole naisellinen otus ja eikä tuo Hanikaan siitä naisellisimmasta päästä taida olla. Sukkahousut ovat minun mielestäni hyvin hankalat vaatekappaleet ja hieman hihtystä herätti se, että miten runsaasti meillä on Hanin kanssa sukkahousuja. Hanilla on yhdet--- suksivoidelaatikossa rätin virkaa tekemässä. Minulla on yhdet---akvaarion sisäsuodattimen ympärillä estämässä kalapoikasten joutumisen suodatimmeen. Sukkashousut ja naisellisuus siis kunniaan. :) HEH.




2 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Oi toi Kanebon mascara on ihana. Eikä se mun mielestä ole kallis, jos ajattelee et se on kuitenkin merkkituote, ja nykyään mikä tahansa putkilo maksaa jo kympin luokkaa. Mut onhan se toki paljon rahaa, markoissa ei olis pystyny maksaan :D.

Mullakaan ei ole sukkahousuja, vaikka muuten pidänkin itseäni suht naisellisena. Mun mielestä ne vaan on niin epämukavat.. Ku meille syntyi ekan kerran mollipoikasia, olisin kaivannut sukkiksia just tohon suodattimen peittoon, mut onneks ne sit selvis ilmanki :D

Vesihiisi kirjoitti...

Tässä tapauksessa investointi tuohon maskaraan kannatti. Olen tyytyväinen ja ei se nyt niin kallis ollut. En vaan oikeasti pistä rahojani kosmetiikkaan kovinkaan halukkaasti.
Niin-n ja ehkä ne sukkahousut ei nyt niin ole naisellisuuden merkki kaikkien kohdalla, mut pirun hankala keksintö jokatapauksessa. Hyvä, että sinäkin pärjäät enimmäkseen ilman moisia rimputtimia.