tiistai 2. lokakuuta 2007

Lähde mahdollisimman nopeaan...

Näin minä sanoin kaverilleni eilen, siis hänelle joka tuota eroa on salaa ja pikkuhiljaa tekemässä. En tiedä miksi hän on siinä liitossa niin kauan roikkunut, eihän heillä on ole oikeasti mitään yhteistä enää. Se mies on narsisti ja oikeasti henkisesti aika rankastikkin sekopää, henkistä väkivaltaa on ollut runsaasti ja minä pelkään että fyysistäkin voin ilmaantua eron todellisuuden valjetessa miehelle. Kukaan ei jaksa vuosia rakkaudettomassa, seksittömässä suhteessa ilman mitään halauksia tai edes suudelmia ja sanoinkin että siitä liitosta olisi hänen pitänyt lähteä jo aikapäivä sitten. Toivon hartaasti voimia ystävälleni ja toivon myös, että se mies hakeutuisi ammattiauttajan luo. Kaverini pitää ehdottomasti kyllä lähteä sieltä pois.

Sitten arkiseen elämääni. Hani tuli metsäreissusta pois eilen... JEE :) Olihan tuo ikävä jo ja ihan ilolla siirrän kissahoitovastuun taas mamille itselleen. Keskusteltiin eilen siitä, millaiset naiset ketäkin viehättävät, siis raadollisesti millainen nainen on hyvännäköinen nainen. Jos oltaisiin oltu Hanin kanssa samoissa sinkkulepakkopippaloissa, niin tuskin me samanlaisille naisille oltaisiin flirttailtu. Itse olen näköjään viehättynyt selkeästi vaaleisiin naisiin. Olen jossain määrin rintafriikki, eli ihan todella hoikat naiset liian poikamaisella (androgyynillä) vartalolla ei minua viehätä. Siihen vielä avoin katse, toimelias ja energinen yleisolemus, niin eiköhän se siinä sitten ole nainen mikä minun pääni kääntää. Liian itsevarmat ja suuriegoiset naiset eivät ole minua varten, enkä nyt saa mitään suurempia kiksejä trimmatusta urheilijan vartalostakaan. Se korvien väli on kuitenkin se mikä eniten merkkaa, sanottakoon nyt vielä sekin.

Nyt kuitenkin aamupalalle.

Ei kommentteja: