tiistai 23. lokakuuta 2007

Vanhempia moikkaamassa

Mie olen nyt maalla, katselen varmaan hyvin perinteistä syksyistä peltomaisemaa ikkunasta tässä näpyttelyn ohessa ja mietiskelen syntyjä syviä.

Päivän hyvä työ on ollut talvirenkaiden vaihtaminen autooni, paha työ on varmaan ollut miespuolisen ystäväni ripittäminen pettämisen kavaluudesta ja toisten naisten pahuudesta. Miehen äiti kuoli pari viikkoa sitten hyvin yllättäen aivoverenvuotoon vain 55-vuotiaana ja nyt mies on sen ja tämän uuden rakkauden/naisen takia aivan pois tolaltaan. Minä olen tietysti jäävi moralisoimaan miehen tekemisiä, kun itsekin olen joskus typeryyksissäni ollut se "toinen nainen". Toivottavasti tuossa ei käy huonosti, sillä tämä toinen nainenkin on naimisissa olevan perhellinen emäntä... Plääh, on ne nämä ihmissuhdekuviot ja muut jutut niin outoja. Eroaisi nyt tämä mies kunnialla vaimostaan vihdoinkin.

Naispuoleinen ystävänikin pääsi muuttamaan pois sen kamalan narsisti-possumiehensä luonta ja ero on ilmeisesti totta heidän kohdallaan. Käyn tänään moikkaamassa ystävääni hänen uudella asunnolla ja juttelemassa viimeisempiä kuulumisia. Jotain uuden romanssinpoikaista taitaa hänelläkin olla ilmassa, mutta eiköhän se vaan tee hyvää ystävälleni.

Oltiin Hanin kanssa kunnon syyslomalla. Käytiin Tallinnassa ja oltiin loppuloma sitten mökillä. Oli ihanaa, ah että minä tykkäsin kaikesta siitä tilasta ja mökkipuuhailuista ja pienimuotoiseta matkustelusta. Nyt sit ei millään malttaisi olla kotona tutuissa ja tylsissä ympyröissä. Olen tuossa taas jälleen kerran miettinyt miksi ihmeessä minä olen täällä päin Suomea, kun näkyyhän tuota elämää olevan muuallakin päin kotoista maatamme. Puh, no katsellaan nyt. Harmi kun Hani on "kiinni" näihin seutuihin opiskeluidensa takia ja ajatus etäsuhteilusta ei oikein taida himottaa kumpaakaan.

Niin ja mikähän ihme tehokampanja noilla puhelinmyyjillä on tällä hetkellä, tänäänkin minulle on tarjottu Me Naiset ja Sara lehteä kahden eri myyjän taholta ja minä kun en moisia läpysköitä varmasti lue, saati että tilaisin moisia hömppälehtiä. Jokohan minä vihdoinkin saisin aikaiseksi sen suoramarkkinointikiellon.

Ei kommentteja: