perjantai 21. syyskuuta 2007

Tasaisen elämän tylsiä juttuja

Heräsin tänään liian myöhään. Myöhästyin minulle erittäin epätyypilliseen tapaan aamun ohjatusta vesililluttelusta, mutta siitä sisuuntuneena päätin mennä omin päin kuntosalille/uimaan. Ratkaisu oli varsin onnistunut, sillä uiminen tuntui ihanalta ja kuntosali-nitkuttelutkin sujuivat hyvin. Aikani vitutusta altaassa/salilla purettuani minua ei edes harmittanut tuo myöhästyminen, eli kyllä siitä liikunnasta jotain kiksejä saa. Olen tainnut oikeasti saada ihan sellaisen pienimuotoisen liikuntakärpäsen pureman... :) Eilenkin rämmin Hanin kanssa sienimetsässä hyötyliikunnan parissa ja eikä edes ärsyttänyt hetkittäin sade ja heikohko sienisaaliskaan.

Niin ja hommasin itselleni pienen uuden kalaeläimen pienempään akvaarioon. Pienempää lasilaatikkoa hallitsee pieni suuriegoinen taistelukalaherra. Hänelle on kyllä tulossa Naisseuraakin, kunhan muodollisesti sopivan näköinen ja värinen emäntä löytyy. Ei se puolison valinta niin helppoa ole, herralle varmaan kelpaisi kaikki emännät, mutta minä taidan olla parittajan roolissa se ronkelimpi tapaus.

Törmäsin kaupassa myös sukulaisnaiseen, eli tähän tätiini joka ainoana suvusta lähiomaisteni lisäksi tietää minun "vinoutuneen" suuntautumiseni. Onneksi kohtaaminen oli pikainen kuulumisten vaihto kaupan käytävällä, en edes ehtinyt panikoimaan mistään. Näköjään oman pään sisällä ne mörköt enemmän ovat, olin kai mielessäni jotenkin arvellut hänen oudoksuvan minua paljastuttuani suvun ensimmäiseksi osittain kaapista ulostulleeksi lesboksi. Niin, ei hän minua mitenkään näyttänyt kummeksuvan/karttelevan. Minä siinä taisin olla se sätky, ei hän. Typerä minä. Taas kerran.

Ei kommentteja: