torstai 30. elokuuta 2007

Melkein syyskuu

Hiphurraa!!!
Huomenna on minun kohdaltani ne viimeiset 8 tuntia töitä tuossa yökyök-työpaikassa, se on sitten siinä. Olen helpottunut, siis todella helpottunut moisen työrupeaman loppumisesta ja en pode kuin vain lievää syyllisyyttä siitä, etten edes vaivautunut etsimään firman sisällä muita hommia. Määräaikainen työsopimus päättyy ja minun puolentoista vuoden työrupeama sen lafkan palveluksessa on OHI.
Kaipaan nyt jotain älyllistä haastetta elämääni, jotain muuta kuin rutiininomaisia toistoja ja paskamaisia, urautuneita työkaveita jotka odottavat vain sitä lähitulevaisuuden häämöttävää eläkettä 35 vuoden työnteon jälkeen. Puh, ehkä minä sitten olen hullu kun moisesta (joidenkin mielestä) ihanuudesta halusin pois, mutta ratkaisun järkevyyden näkee sitten muutaman kuukauden jälkeen.

Nyt kuitenkin sauna on lämpiämässä, ihanan makea Rekorderligin siideri on kylmenemässä ja minä olen enemmän kuin lievästi riemuissani lähitulevaisuudessa koettavasta työvelvoitteiden vapautuksesta.

Ei kommentteja: