tiistai 13. maaliskuuta 2007

Huorittelua, osa 2

Ensimmäinen osa. Olen saanut aikaiseksi aviokriisin. Ja olen kuulema huora edelleenkin. Olisi vaan erittäin paljon aikuismaisempaa ko. rouvalta kertoa nämä mielipiteensä suoraan minullekin ja tarkentaa käsitystään siitä, mitä oikeasti on tapahtunut minun ja hänen aviomiehensä välillä. Niin muuten se 50€ maksettu rahasumma minun tililleni "köyhäinavustusta" viitteellä varustettuna, ei suinkaan ollut maksu villistä, ihanasta ja irstaasta seksistä. Kyse oli tylsästi normaalista kaupankäymisestä. Plääh. :(

Voi että. Nyt olisi erittäin herkullinen tilanne kertoa rouvalle, että sorry vaan mie seurustelen naisen kanssa ja että olen seurustellut jo reilun vuoden ajan. Hänen miehensä tietää minun seksuaalisuudestani, muttei tietenkään voi kertoa sitä vaimolleen. Mieltäni kyllä kutkuttaisi itse mainita arvon rouvalle, että hanikultapuudeli aviomies ja hän itse, puuteripylly ja keskivertoinen rouva voivat olla ihan levollisin mielin minun suhteeni. Kikkelit yleensä ja hänen miehensä kikkeli eivät ole todellakaan minua varten ja tämä minun seksuaalinen suuntautumiseni on siis hieman vinoutunutta tätä nykyä. Harmillista vaan, että olen/ollaan kohtalaisen vanhoillisessa työympäristössä töissä ja tämä paljastus minun lesboudesta/bi-seksuaalisuudesta olisi varmaan liian järkyttävää pelkästään hänelle, puhumattakaan vielä vanhoillisemman näkemyksen omaavista työkavereista. Olen siis kaapissa ja odottelen malttamattomana saapuko rouva juttusille vai ei.

Raivoavan rouvan vierailua odotellessa tulin luvanneeksi tossun alla olevalle rouvan aviomiehelle, että en sorru provosoimaan rouvaa lainkaan. Pelkkä läsnäoloni työhön littyvässä koulutuksessa ( jossa oli läsnä tämä rouva sekä 30 muuta ihmistä) sai rouvan jo täysin pois tolaltaan. Parempi minun jatkaa tätä omaa näkymätöntä ja äänetöntä linjaani. Toivottavasti saavat sotkunsa selvitettyä. Toivon sitä todella.

Olikos se mustasukkaisuus sairautta, vai mites se menikään...? Vituttaa ja surettaa suuresti taas tämä kohkaaminen. :(

Ei kommentteja: