keskiviikko 21. helmikuuta 2007

Perhanan loisteputket ja typerät miehet

Kaksiputkisen loisteputkivalaisimen toinen putki otti ja sanoi vilkunnan kera poks sunnuntaina. Nyt allas on yhden putken varassa ja hämärältähän tuo valaistus näyttää. Odotan innolla mitä lupaavasti alkanut leväviljelma, mitä myös akvaariokasveiksi sanotaan, tuumii tästä runsaasti vähentyneestä valosta. Olen tässä myös lisäillyt nestemäistä hiiltä lannoitteeksi eli leväinvaasion ilmeneminen on enemmän kuin todennäköistä. Sitä odotellessa siis. Iiks.

Tässä vaiheessa menee kiitokset Juwelin myyneelle akvaariokaupalle. Kauppias tarjoutui vaihtamaan molemmat putket korvauksetta, vaikkei hän maahantuojalta itse niitä takuuseen saakaan. Minä tietysti otan tarjouksen hyvinkin mielelläni vastaan, sillä moiset 38W ja reilun metrin mittaiset putket maksavat melkein maltaita ja mansikoita. Siis ihan oikeasti, minusta 30e/putki on aika suolainen hinta moisesta keksinnöstä. Olin jo aiemmin lukenut muutamalta foorumilta Juwelin omien loisteputkien erittäin lyhyestä eliniästä, joten olin jo hieman henkisesti varautunut ostamaan uudet putket nopeastikin. Olen tyytyväinen saamaani palveluun. :)

Niin. Sitten ne miehet. Mikä ihme saa miehen ehdottelemaan hävyttömiä kysymyksellä "kiinnostaisiko seikkailu?", heti sen jälkeen kun olen kertonut tekstiviestillä seurustelevani vakavissani naiseni kanssa. Onko niitten ymmärryksessä, kuulossa vai muuten vaan älyämisessä jotain vikaa vikaa vikaa. Tai sitten sekin älykääpiö ei oikeasti oivalla sitä, miten naisen kanssa voi olla ylipäätään, saatikka sitten ihan vakavassa suhteessa. Jotenkin vaan uskon, ettei hän moista kommenttia olisi heittänyt heterosuhteessa olevalle naiselle. Hemmetti. Hänelle oli ehdoton onni se, että tietojen vaihto sujui tekstiviestein ja että olin juuri sillä hetkellä töissä. Muissa olosuhteissa palaute ja keskustelu olisi voinut olla minun puoleltani, sanotaanko nyt vaikka, että huomattavasti enemmän voimasanoja sisältävää ja hänen miehisyyttään loukkaavaa.

Ei kommentteja: